Vernostné zľavy extra 3-7%

Aktuálne

  • Kľuky

    Kľuky

    Cviky | 15. 7. 2009
    Jedná sa o základný cvik na precvičenie prsného svalstva. Kľaknite si na zem a oprite dlane rúk na zem tak, že prsty smerujú dopredu. Ruky sú od seba vzdialené o trochu viac, ako je šírka ramien.
  • Tlaky jednoručiek na šikmej lavičke

    Tlaky jednoručiek na šikmej lavičke

    Cviky | 15. 7. 2009
    Sadnite si na 45 stupňov naklonenú lavičku a rozkročte nohy na šírku ramien. Uchopte jednoručné činky, zodvihnite ich k hrudníku a oprite sa o lavičku.
  • Tlaky na stroji v sede

    Tlaky na stroji v sede

    Cviky | 14. 7. 2009
    Posaďte sa vzpriamene na stroj a oprite sa o operadlo. Uchopte rúčky v mieste na to určenom. Niektoré stroje (záleží od výrobcu) ponúkajú možnosť úchopu pod rôznym uhlom.
  • Hacken drep

    Hacken drep

    Cviky | 13. 7. 2009
    Postavte sa vzpriamene do stroja tak, že si opierky položíte na ramená. Pozeráte sa pred seba a nohami sa opierate o plošinu na to určenú.
  • Kladivové zdvihy v sede

    Kladivové zdvihy v sede

    Cviky | 11. 7. 2009
    Uchopíte jednoručné činky nadhmatom, posaďte sa na lavičku a oprite sa. Vo východzej pozícii sú ruky s činkami uvožnené pri tele tak, že dlane smerujú ku stehnám.
  • Tlaky jednoručiek v sede s vytáčaním

    Tlaky jednoručiek v sede s vytáčaním

    Cviky | 9. 7. 2009
    Posadíte sa na lavičku s operadlom. Nohy rozkročíte na šírku ramien. Uchopíte jednoručné činky a zodvihnete ich pred telo tak, aby boli vo výške brady.
  • Drepy s veľkou činkou

    Drepy s veľkou činkou

    Cviky | 7. 7. 2009
    Uchopíte veľkú činku zo stojana tak, že ju máte položenú na ramenách a trapézoch a po stranách ju držíte rukami.
  • Dvíhanie ramien s kladkou pred telom

    Dvíhanie ramien s kladkou pred telom

    Cviky | 6. 7. 2009
    Uchopíte rovný adaptér spodnej kladky obojruč nadhmatom pred telom. Vo východzej pozícii držíte adaptér spodnej kladky nadhmatom na šírku ramien.
  • Strečing - triceps

    Strečing - triceps

    Cviky | 5. 7. 2009
    Sadnite si vzpriamene na lavičku. Uchopte pravou rukou lakeť ľavej ruky pred telom a snažte sa ľavú ruku natiahnuť.
  • Strečing - brucho

    Strečing - brucho

    Cviky | 5. 7. 2009
    Postavte sa vzpriamene s nohami rozkročenými na šírku ramien. Ľavú ruku oprite v bok a pravú ruku si oprite o hlavu v oblasti spánku tak, že dlaň smeruje nahor.

Kategórie

E-SHOP TIP