Vernostné zľavy extra 3-7%

Aktuálne

  • Strečing - široký sval chrbtový (Latissimus)

    Strečing - široký sval chrbtový (Latissimus)

    Cviky | 5. 7. 2009
    Posaďte sa na podložku. Vystrite ľavú nohu pred seba a chodidlo pravej nohy oprite o koleno z vnútornej strany ľavej nohy.
  • Strečing - chrbát

    Strečing - chrbát

    Cviky | 5. 7. 2009
    Stojíte vzpriamene, nohy máte rozkročené na šírku ramien a ruky uvoľnené pri tele. Otáčajte sa do strany kým nepocítite napätie a v konečnej pozícii zotrváte po dobu 5 sekúnd.
  • Strečing - spodný chrbát

    Strečing - spodný chrbát

    Cviky | 5. 7. 2009
    Ľahnite si na podložku tak, že nohy máte pri sebe a pokrčené v kolenách. Chyťte rukami nohy pod kolenom v oblasti Hamstringov a priťahujte nohy smerom k bruchu.
  • Strečing - predné stehno (Quadriceps)

    Strečing - predné stehno (Quadriceps)

    Cviky | 5. 7. 2009
    Kľaknite si na kolená na podložku tak, že nohy máte pri sebe a sedacím svalom sa opierate o päty chodidiel.
  • Strečing - zadné stehno (Hamstring)

    Strečing - zadné stehno (Hamstring)

    Cviky | 5. 7. 2009
    Posaďte sa na podložku. Nohy pokrčte mierne v kolenách pričom špičky chodidiel smerujú hore a podlahy sa dotýkate pätami.
  • Strečing - lýtka

    Strečing - lýtka

    Cviky | 5. 7. 2009
    Postavte sa vzpriamene pred aeróbny schodík. Vyložte jednu z nôh na schodík tak, že sa chodidlo opiera pätou a špička smeruje nahor.
  • Strečing - ramená

    Strečing - ramená

    Cviky | 4. 7. 2009
    Stojíte vzpriamene, paže pokrčíte v lakťoch a prstami sa dotknete ramien. Ramenný sval naťahujete tak, že ruky dvíhate vyššie z východzej pozícii pričom ho napínate.
  • Strečing - hrudník

    Strečing - hrudník

    Cviky | 4. 7. 2009
    Postavte sa ku stene alebo ku stroju, ktorý môžete uchopiť. Uchopte vo výške ramien vystretou rukou (stroj, lavičku, stenu).
  • Strečing - biceps

    Strečing - biceps

    Cviky | 4. 7. 2009
    Stojíte vzpriamene a ruky si dlaňami spojíte za chrbtom. Vo východzej pozícii sú paže v lakťoch len mierne pokrčené a hornou polovicou tela ste mierene predklonený.
  • Strečing - predlaktie

    Strečing - predlaktie

    Cviky | 4. 7. 2009
    Kľaknite si na podložku tak, že nohy sú spojené. Položte dlane s vystretými rukami pred seba tak, že prsty smerujú k telu.

Kategórie

E-SHOP TIP