Vernostné zľavy extra 3-7%

Brucho (17)

  • Sed ľah – Sit Up, CrossFit

    Sed ľah – Sit Up, CrossFit

    Cviky | 21. 6. 2015
    Základný cvik, ktorým precvičíte efektívne brušné svaly bez náradia v celom rozsahu. Pri uvedenom prevedení navyše nebudete potrebovať fixáciu chodidiel, čo Vám určite uľahčí tréning.
  • Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Cviky | 10. 9. 2014
    Angličák je jeden z mála cvikov ktorý do pohybu zapája prakticky všetky veľké svalové skupiny. Ďalším veľmi dôležitým efektom je zaťaženie celého kardiovaskulárneho systému práve zapojením hornej a dolnej polovice tela.
  • Pull Up – Dynamické Zhyby, CrossFit

    Pull Up – Dynamické Zhyby, CrossFit

    Cviky | 16. 3. 2014
    Špecifická technika prevedenia zhybov za účelom vykonania väčšieho počtu opakovaní ako pri striktných zhyboch zapojením ďalších svalových skupín a kippingu.
  • Dvíhanie nôh v sede

    Dvíhanie nôh v sede

    Cviky | 18. 8. 2011
    Tento cvik môžete vykonávať na ktorejkoľvek lavičke vo Vašom fitku. Sadnite si na lavičku po šírke a chyťte sa okrajovej časti rukami.
  • Dvíhanie nôh vo vise na hrazde

    Dvíhanie nôh vo vise na hrazde

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jeden zo základných cvikov na precvičenie brušného svalstva za pomoci vlastnej váhy. Zaveste sa rukami na hrazdu pričom sa pozeráte pred seba.
  • Dvíhanie nôh vo vise s oporou lakťou

    Dvíhanie nôh vo vise s oporou lakťou

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jeden zo základných cvikov na precvičenie brušného svalstva za pomoci vlastnej váhy. Je to dobrá alternatíva pre ženy a začiatočníkov, ktorí ešte nedokážu svoju váhu udržať pri variante cviku, kde sa vykonávajú príťahy nôh vo vise.
  • Skracovačky na fitlopte

    Skracovačky na fitlopte

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jednoduchý cvik, pri ktorom precvičíte brušné svalstvo bez nadmerného zaťaženia krížov. Fitlopta sa počas cvičenia prispôsobuje pohybom chrbta a tak pri prevedení tohto cviku sú kríže zaťažené len minimálne.
  • Skracovačky v ľahu

    Skracovačky v ľahu

    Cviky | 18. 8. 2011
    Najznámejším cvikom na precvičenie brušného svalstva sú skracovačky. Jednoduchý základný cvik, pri ktorom precvičíte všetky časti brušného svalstva.
  • Skracovačky na negatívne naklonenej lavičke

    Skracovačky na negatívne naklonenej lavičke

    Cviky | 2. 8. 2009
    Sadnite si na lavičku určenú pre tento cvik a upevnite si nohy pod peny, ktoré zabraňujú nadvihovaniu počas prevedenia cviku.
  • Skracovačky s vystretými rukami

    Skracovačky s vystretými rukami

    Cviky | 2. 8. 2009
    Ľahnite si na podložku a pokrčte nohy v kolenách do pravého uhla. Hlavu držíte zodvihnutú nad podložkou a ruky máte vystreté pri tele do vodorovnej polohy.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP