Vernostné zľavy extra 3-7%
Trapézy
(trapezius)
Ramená
(deltoids)
Hrudník
(pectorali)
Biceps
(biceps brachii)
Brucho
(rectus abdominis)
Predlaktie
(brachioradialis)
Chrbát
(latissimus dorsi)
Triceps
(triceps brachii)
Zadok
(gluteus maximus)
Stehná
(biceps femoris)
Lýtka
(gastrocnemius)

Cviky (123)

  • Trh Silou - Snatch, Vzpieranie

    Trh Silou - Snatch, Vzpieranie

    Cviky | 7. 1. 2016
    Trh silou alebo Snatch, je cvik s pokročilou vzpieračskou technikou a je veľmi dôležité mať zvládnuté cviky ako mŕtvy ťah s trhovým úchopom a drep vo vspažení.
  • Premiestnenie silou - Clean

    Premiestnenie silou - Clean

    Cviky | 4. 11. 2015
    Tento cvik je náročný na správne technické prevedenie a začiatočníkom odporúčame správnu techniku nacvičovať s minimálnou záťažou, najlepšie s prázdnou oskou.
  • Drep vo vspažení - Overhead squat

    Drep vo vspažení - Overhead squat

    Cviky | 26. 7. 2015
    Tento cvik je veľmi náročný na správne technické prevedenie a začiatočníkom odporúčame správnu techniku nacvičovať s minimálnou záťažou, najlepšie s prázdnou oskou. Pred samotným tréningom sa vždy dobre rozcvičte.
  • Sed ľah – Sit Up, CrossFit

    Sed ľah – Sit Up, CrossFit

    Cviky | 21. 6. 2015
    Základný cvik, ktorým precvičíte efektívne brušné svaly bez náradia v celom rozsahu. Pri uvedenom prevedení navyše nebudete potrebovať fixáciu chodidiel, čo Vám určite uľahčí tréning.
  • Mŕtvy ťah, trhový úchop - Deadlift snatch grip

    Mŕtvy ťah, trhový úchop - Deadlift snatch grip

    Cviky | 28. 5. 2015
    Mŕtvy ťah sme si už ukazovali v základnej variante jeho prevedenia. Variant so širokým úchopom je základom viacerých viackĺbových vzpieračských techník a preto je jeho správne prevedenie veľmi dôležité.
  • Čelný Drep – Front Squat

    Čelný Drep – Front Squat

    Cviky | 5. 5. 2015
    Čelný drep je variant drepov s prenesením záťaže na quadriceps držaním činky pred telom na ramenách pred hlavou. Takto vykonávaný drep môže byť súčasťou komplexných cvikov ako premiestnenie silou.
  • Pripravte svoje svaly na najlepší výkon

    Pripravte svoje svaly na najlepší výkon

    Tréning | 22. 1. 2015
    Šanca použitia masážneho rolleru je zaužívaná maximálne po športovom výkone. Hoci penové valce sú používané na uvoľnenie svalov po výkone, výskum ukázal, že masírovať svalstvo týmto spôsobom pred výkonom má tiež významný vplyv na jeho funkčnosť.
  • Butterfly zhyby – Butterfly Pull Up, CrossFit

    Butterfly zhyby – Butterfly Pull Up, CrossFit

    Cviky | 20. 1. 2015
    Vďaka tomuto variantu prevedenia zhybov dokážete robiť rekordný počet opakovaní za veľmi krátky čas so splnením základných atribútov zhybu, vystretých paží v dolnej pozícii a brady nad hrazdou v hornej pozícii.
  • Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

    Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

    Cviky | 20. 1. 2015
    Výskoky na plyo box preveria dynamiku a silu nôh každého športovca. Preto je vhodné zapájať ich do prípravy prakticky každého športovca, ktorý používa ku výkonu nohy či už sa jedná o bežcov alebo silových atlétov.
  • Dvojskoky cez Švihadlo – Double Unders, CrossFit

    Dvojskoky cez Švihadlo – Double Unders, CrossFit

    Cviky | 18. 10. 2014
    Dvojskoky na švihadle je pokročilá technika skokov cez švihadlo a vyžaduje si viac času na výuku. Môžu sa zdať veľmi náročné no za použitia správnej techniky sa ich naučí skôr či neskôr každý.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP