Vernostné zľavy extra 3-7%
Trapézy
(trapezius)
Ramená
(deltoids)
Hrudník
(pectorali)
Biceps
(biceps brachii)
Brucho
(rectus abdominis)
Predlaktie
(brachioradialis)
Chrbát
(latissimus dorsi)
Triceps
(triceps brachii)
Zadok
(gluteus maximus)
Stehná
(biceps femoris)
Lýtka
(gastrocnemius)

Cviky (123)

  • Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Cviky | 10. 9. 2014
    Angličák je jeden z mála cvikov ktorý do pohybu zapája prakticky všetky veľké svalové skupiny. Ďalším veľmi dôležitým efektom je zaťaženie celého kardiovaskulárneho systému práve zapojením hornej a dolnej polovice tela.
  • Drep - Air Squat, CrossFit

    Drep - Air Squat, CrossFit

    Cviky | 22. 7. 2014
    Drep s vlastnou váhou je základný cvik, ktorý určuje dráhu pohybu tela s vlastnou váhou najefektívnejším spôsobom zapojeným svalov nôh, pričom správna technika chráni chrbát pred zranením.
  • Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Cviky | 25. 3. 2014
    Mŕtvy ťah je komplexný základný cvik na precvičenie celého tela pričom do pohybu zapájame všetky hlavné svalové skupiny.
  • Pull Up – Dynamické Zhyby, CrossFit

    Pull Up – Dynamické Zhyby, CrossFit

    Cviky | 16. 3. 2014
    Špecifická technika prevedenia zhybov za účelom vykonania väčšieho počtu opakovaní ako pri striktných zhyboch zapojením ďalších svalových skupín a kippingu.
  • Push Up – Kľuk, CrossFit

    Push Up – Kľuk, CrossFit

    Cviky | 11. 3. 2014
    Kľuk je cvik s vlastnou váhou, ktorým dokážeme precvičiť prsné svalstvo. Existuje množstvo variant no jednou z najefektívnejších je práve CrossFit verzia s pozdvihnutím dlaní od zeme počas dotiku hrude o podložku.
  • Drep s rozkročenými nohami

    Drep s rozkročenými nohami

    Cviky | 8. 12. 2013
    Postavíte sa vzpriamene o niečo širšie ako je šírka ramien. Špičky chodidiel smerujú do von a päty ku sebe. Vo východzej pozícii stojíte vzpriamene a pozeráte pred seba.
  • Sisi drepy

    Sisi drepy

    Stehná | 20. 8. 2011
    Sisi drepy skvele izolujú prednú časť stehien (quadriceps). Tento cvik odporúčame zapojiť na koniec tréningu nôh kedy nebudete na prevedenie tohto cviku potrebovať takmer žiadnu záťaž a perfektne prekrvíte predné stehná.
  • Predné drepy na multiprese

    Predné drepy na multiprese

    Cviky | 19. 8. 2011
    Postavte sa tak aby ste mali činku pred sebou v oblasti hrudníka. Prekrížte ruky, uchopte tyč pred sebou a oprite si záťaž o ramená.
  • Mŕtvy ťah

    Mŕtvy ťah

    Cviky | 18. 8. 2011
    Postavte sa k veľkej činke tak, že máte nohy od seba na šírku ramien. Kľaknite si k činke tak, že pohyb nastáva len v bedrových kĺboch a kolenách.
  • Dvíhanie ramien s jednoručkami

    Dvíhanie ramien s jednoručkami

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jednoduchý cvik, ktorým precvičíte trapézy veľmi účinne. Uchopíte jednoručné činky a necháte ich spustené pri tele po obidvoch stranách.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP