Vernostné zľavy extra 3-7%
Trapézy
(trapezius)
Ramená
(deltoids)
Hrudník
(pectorali)
Biceps
(biceps brachii)
Brucho
(rectus abdominis)
Predlaktie
(brachioradialis)
Chrbát
(latissimus dorsi)
Triceps
(triceps brachii)
Zadok
(gluteus maximus)
Stehná
(biceps femoris)
Lýtka
(gastrocnemius)

Cviky (123)

  • Zdvihy s EZ činkou na scotovej lavičke

    Zdvihy s EZ činkou na scotovej lavičke

    Cviky | 18. 8. 2011
    Posadíte sa na lavičku s rozkročenými nohami pre pevnú pozíciu počas vykonávania cviku. Pozeráte sa pred seba a chrbát máte vystretý.
  • Dvíhanie nôh v sede

    Dvíhanie nôh v sede

    Cviky | 18. 8. 2011
    Tento cvik môžete vykonávať na ktorejkoľvek lavičke vo Vašom fitku. Sadnite si na lavičku po šírke a chyťte sa okrajovej časti rukami.
  • Dvíhanie nôh vo vise na hrazde

    Dvíhanie nôh vo vise na hrazde

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jeden zo základných cvikov na precvičenie brušného svalstva za pomoci vlastnej váhy. Zaveste sa rukami na hrazdu pričom sa pozeráte pred seba.
  • Dvíhanie nôh vo vise s oporou lakťou

    Dvíhanie nôh vo vise s oporou lakťou

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jeden zo základných cvikov na precvičenie brušného svalstva za pomoci vlastnej váhy. Je to dobrá alternatíva pre ženy a začiatočníkov, ktorí ešte nedokážu svoju váhu udržať pri variante cviku, kde sa vykonávajú príťahy nôh vo vise.
  • Skracovačky na fitlopte

    Skracovačky na fitlopte

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jednoduchý cvik, pri ktorom precvičíte brušné svalstvo bez nadmerného zaťaženia krížov. Fitlopta sa počas cvičenia prispôsobuje pohybom chrbta a tak pri prevedení tohto cviku sú kríže zaťažené len minimálne.
  • Skracovačky v ľahu

    Skracovačky v ľahu

    Cviky | 18. 8. 2011
    Najznámejším cvikom na precvičenie brušného svalstva sú skracovačky. Jednoduchý základný cvik, pri ktorom precvičíte všetky časti brušného svalstva.
  • Drepy na multiprese

    Drepy na multiprese

    Cviky | 18. 8. 2011
    Základný cvik vhodný nie len pre ženy a začiatočníkov určený na precvičenie celého svalstva nôh.
  • Predkopávanie

    Predkopávanie

    Cviky | 18. 8. 2011
    Posaďte sa na stroj tak, aby bol chrbát opretý celou plochou o operadlo. Sedíte vzpriamene a pozeráte sa pred seba.
  • Tlaky nohami (leg press)

    Tlaky nohami (leg press)

    Cviky | 18. 8. 2011
    Sadnite si na stroj a oprite sa nohami o plochu na to určenú. Chodidlá sú od seba vzdialené na šírku ramien. Chrbát je opretý celou plochou o podložku.
  • Výpady s jednoručkami

    Výpady s jednoručkami

    Cviky | 18. 8. 2011
    Vo východzej pozícii stojíte vzpriamený s jednoručnými činkami v rukách pri tele. Činky, ktoré držíte v rukách nie sú určené pre pohyb , majú len za úlohu zvýšiť Vašu telesnú hmotnosť a tým viac zaťažiť svalstvo pri vykonávaní cviku.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP