Vernostné zľavy extra 3-7%
Trapézy
(trapezius)
Ramená
(deltoids)
Hrudník
(pectorali)
Biceps
(biceps brachii)
Brucho
(rectus abdominis)
Predlaktie
(brachioradialis)
Chrbát
(latissimus dorsi)
Triceps
(triceps brachii)
Zadok
(gluteus maximus)
Stehná
(biceps femoris)
Lýtka
(gastrocnemius)

Cviky (123)

  • Sťahovanie hornej kladky – úzky úchop podhmatom

    Sťahovanie hornej kladky – úzky úchop podhmatom

    Cviky | 18. 8. 2011
    Pristúpite k stroju určenom pre tento cvik. Uchopíte podhmatom (dlane smerujú k telu) široký adaptér na šírku ramien a posadíte sa.
  • Sťahovanie hornej kladky – široký úchop

    Sťahovanie hornej kladky – široký úchop

    Cviky | 18. 8. 2011
    Pristúpite k stroju určenom pre tento cvik. Uchopíte nadhmatom (dlane smerujú od tela) široký adaptér na dvojnásobnú šírku ramien a posadíte sa.
  • Zhyby na hrazde

    Zhyby na hrazde

    Cviky | 18. 8. 2011
    Zavesíte sa na hrazdu so širokým úchopom. Týmto úchopom zabezpečíte lepšie zaťaženie širokého svalu chrbtového a minimalizujete pri zdvihoch zapájanie bicepsu.
  • Príťahy spodnej kladky v sede

    Príťahy spodnej kladky v sede

    Cviky | 18. 8. 2011
    Vo východzej pozícii uchopíte spodnú kladku (V adaptér), zapriete sa nohami o plochu na to určenú a posadíte sa na lavičku.
  • Hyperextenzia

    Hyperextenzia

    Cviky | 18. 8. 2011
    Posilňovanie na hyperextenznej lavičke nie je náročné. Väčšinou nájdete vo svojom fitnescentre lavičky zo 45 stupňovým sklonom.
  • Predkláňanie s jednoručkami

    Predkláňanie s jednoručkami

    Cviky | 18. 8. 2011
    Postavíte sa vzpriamene s jednoručnými činkami (uchopené nadhmatom) pred telom kolmo ku sebe.
  • Zakopávanie v stoji na stroji

    Zakopávanie v stoji na stroji

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jedná sa o špecifický cvik, ktorý sa vykonáva v stoji zanožovaním. Nadstavte si parametre stroja na Vašu výšku tak, aby ste sa opierali bruchom v oblasti pása o plochu na to učenú.
  • Výpony v sede na stroji

    Výpony v sede na stroji

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jednoduchý izolovaný cvik na precvičenie lýtkového svalstva. Posaďte sa na stroj a uvožnite záťaž pričom sa peny opierajú o nadkolenie.
  • Výpony na leg presse

    Výpony na leg presse

    Cviky | 13. 8. 2011
    Jednoduchý cvik na precvičenie lýtkového svalstva. Posaďte sa na stroj "leg press", oprite špičky chodidiel o plochu na to určenú a vystretím nôh v kolenách a bedrách nadvihnite (vytlačte) záťaž do východzej pozícii.
  • Výpony v stoji na multiprese

    Výpony v stoji na multiprese

    Cviky | 11. 8. 2011
    Pripravte si na multiprese požadovanú záťaž, s ktorou chcete vykonávať cvik. Zoberte si záťaž na ramená tak aby ste stali vzpriamene.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP