Vernostné zľavy extra 3-7%

Čelný Drep – Front Squat

Cviky | 5. 5. 2015

trening chrbat

 

Hlavné zapojené svaly: Stehná, Sedacie svaly

Ďalšie zapojené svaly: Chrbtové svalstvo, Brušné svalstvo, Ramená

Štandard: CrossFit

Čelný drep je variant drepov s prenesením záťaže na quadriceps držaním činky pred telom na ramenách pred hlavou. Takto vykonávaný drep môže byť súčasťou komplexných cvikov ako premiestnenie silou.

Prevedenie:

1, Východzia pozícia:  Položíme si olympijskú tyč na ramená, hruď  tlačíme nahor, pričom máme chodidlá od seba na šírku ramien a špičky smerujú mierne od tela. Pozeráme priamo pred seba.

2, Do pohybu sa dostávame v kolenách a bedrách, kolená smerujú za špičkami, chrbát máme vystretý a bedrá dostávame pod samotnú úroveň kolien až do "sedačky".

3,  Následne vytláčame telo a samotnú záťaž späť do počiatočnej pozície až do úplnej extenzie trupu a kolien.

Cvik odporúčame z bezpečnostných dôvodov vykonávať tvárou otočený smerom ku činke, položenej na stojanoch.  

Čelný Drep – Front Squat

Čelný Drep – Front Squat

Čelný Drep – Front Squat

Čelný Drep – Front Squat 

  

Galéria

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články