Vernostné zľavy extra 3-7%

Drep vo vspažení - Overhead squat

Cviky | 26. 7. 2015

trening quadriceps

 

Hlavné zapojené svaly: Ramená, Kompletné svalstvo nôh, Spodný chrbát

Ďalšie zapojené svaly: Chrbtové svalstvo, Brušné svalstvo

Štandard: Vzpieranie

Tento cvik je veľmy náročný na správne technické prevedenie a začiatočníkom odporúčame správnu techniku nacvičovať s minimálnou záťažou, najlepšie s prázdnou oskou.  Pred samotným tréningom sa vždy dobre rozcvičte. 

 

 

Prevedenie:

1, Zoberieme si činku zo stojana na chrbát, rovnako ako keď cvičíme drepy. 

2, Následne činku premiestnime do vzpaženia so širokým úchopom pričom lakte držíme prepnuté.  Činku držíme nad úrvňou piet. 

3, S činkou schádzame do drepu, pričom držíme hruď čo najvyššie pričom pozeráme priamo pred seba, alebo mierne nad horizont. Následne sa dostaneme do konečnej fázy pohybu kde bedrové kĺby sú pod vodorovnou líniou kolenných kĺbov. Počas prevedenia dbáme na to, aby sme mali vystretý chrbát. 

4, Následne sa vystieraním nôh dostávame naspäť do východzej fázy pohybu pričom držíme činku stále nad hlavou s prepnutými lakťami, vystretým chrbtom a hruďou vysoko. 

 

Drep vo vspažení - Overhead squat

Drep vo vspažení - Overhead squat

Drep vo vspažení - Overhead squat

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články