Vernostné zľavy extra 3-7%

Dvíhanie nôh vo vise na hrazde

Cviky | 18. 8. 2011

trening brucho Hlavné zapojené svaly: Brušné svalstvo

Ďalšie zapojené svaly: Žiadne

Príslušenstvo: Hrazda

Prevedenie:  Jeden zo základných cvikov na precvičenie brušného svalstva za pomoci vlastnej váhy. Zaveste sa rukami na hrazdu pričom sa pozeráte pred seba. Nohy vo východzej pozícii sú spustené dole (nie kolmo), ale snažte sa ich mať len mierne prednožené pred telom. Následne môžete priťahovať nohy k telu pričom nohy ohýnate v kolenách, bedrách a dvíhate ich tak vysoko, že sa Vám stehná takmer dotknú brucha. Následne nohy spúšťate naspäť do východzej pozícii. Tento cvik je trochu náročnejší na precvičenie správnej techniky preto, že treba počas vykonávania cviku zabraňovať rozhúpavaniu, čo sa dá naučiť v krátkej dobe. V tomto cviku vykonávajte v každej sérii 15-20 opakovaní.

Dvíhanie nôh vo vise na hrazdeDvíhanie nôh vo vise na hrazde

Pokiaľ sa stane ohýbanie nôh rutinou môžete zaťažiť brušné svalstvo viac tým, že nohy budete prednožovať pred telo vystreté. (nebudete ich ohýbať v kolenách, len v bedrách).

 Dvíhanie nôh vo vise na hrazde

Pridaj sa k nám na facebook