Vernostné zľavy extra 3-7%

Dvíhanie nôh vo vise s oporou lakťou

Cviky | 18. 8. 2011

trening brucho Hlavné zapojené svaly: Brušné svalstvo

Ďalšie zapojené svaly: Žiadne

Príslušenstvo: Hrazda (opierka na lakte)

Prevedenie:  Jeden zo základných cvikov na precvičenie brušného svalstva za pomoci vlastnej váhy. Je to dobrá alternatíva pre ženy a začiatočníkov, ktorí ešte nedokážu svoju váhu udržať pri variante cviku, kde sa vykonávajú príťahy nôh vo vise. Oprite sa lakťami o peny na to určené a chrbtom sa oprite o operadlo. Nohy vo východzej pozícii sú spustené dole (nie kolmo), ale snažte sa ich mať len mierne prednožené pred telom. Následne môžete priťahovať nohy k telu pričom nohy ohýnate v kolenách a dvíhate ich tak vysoko, že sa Vám stehná takmer dotknú brucha. Následne nohy spúšťate naspäť do východzej pozícii. V tomto cviku vykonávajte v každej sérii 15-20 opakovaní. Pokiaľ sa stane ohýbanie nôh rutinou môžete zaťažiť brušné svalstvo viac tým, že nohy budete prednožovať pred telo vystreté (nebudete ich ohýbať v kolenách, len v bedrách).

Dvíhanie nôh vo vise s oporou lakťouDvíhanie nôh vo vise s oporou lakťou

Pokiaľ sa stane ohýbanie nôh rutinou môžete zaťažiť brušné svalstvo viac tým, že nohy budete prednožovať pred telo vystreté. (nebudete ich ohýbať v kolenách, len v bedrách).

Dvíhanie nôh vo vise s oporou lakťou

 

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články