Vernostné zľavy extra 3-7%

Dvojskoky cez Švihadlo – Double Unders, CrossFit

Cviky | 18. 10. 2014
lýtka

 

Hlavné zapojené svaly: Lýtka, Biceps, Predlaktie

Ďalšie zapojené svaly: Ramená, Brušné svalstvo, Spodný chrbát

Štandard: CrossFit

Dvojskoky na švihadle je pokročilá technika skokov cez švihadlo a vyžaduje si viac času na výuku. Môžu sa zdať veľmi náročné no za použitia správnej techniky sa ich naučí skôr či neskôr každý. Naše tipy vám pomôžu naučiť sa správnu techniku rýcheljšie.

Prevedenie:

1, Aby sme zvládli dvojskoky, je najprv nevyhnutné ovládať klasické jednoskoky znožmo cez švihadlo. Pre jednoduchšie prevedenie odporúčame použiť rýchle švihadlo. Dĺžka by mala byť nadstavená tak, že ak kábel pristupíme vystretou nohou, rúčky by nám mali siahať do výšky prsných svalov. Počas výskokov sa snažíme držať lakte čo najbližšie trupu tela a rýchlosť kábla udržujeme pohybom zápästí. Počas výskokov sa pozeráme pred seba, najlepšie na jeden bod vo výške očí.

2, Pre bezproblémové zvládnutie, je potrebné uvedomiť si, že potrebujete získať viac času na pretočenie švihadla 2x, čiže výskoky musia byť vyššie a otáčky rýchlejšie. Počas výskokov nesmiete špičky ťahať vpred ani zanožovať päty.

3, Najprv sa snažte počas klasických preskokov zaraďovať aj dvojskoky do preskokov. Napríklad každý desiaty urobte dvojskok. Ostatné jednoskoky. Počet dvojskokov postupne zvyšujte. Obrňte sa trpezlivosťou, dvojskoky patria medzi náročnejšie cviky na prevedenie.

 

Double Unders, 

Double Unders,

 

 

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články