Vernostné zľavy extra 3-7%

Mŕtvy ťah, trhový úchop - Deadlift snatch grip

Cviky | 28. 5. 2015

trening quadriceps Hlavné zapojené svaly: Svaly nôh, Chrbát

Ďalšie zapojené svaly: Ramená, Trapézy, Brucho

Štandard: Vzpieranie

Mŕtvy ťah sme si už ukazovali v základnej variante jeho prevedenia. Variant so širokým úchopom je základom viacerých viackĺbových vzpieračských techník a preto je jeho správne prevedenie veľmi dôležité. Pokročilejšie vzpieračské techniky si ukážeme už v ďalších videách.

Prevedenie:

Vo východzej pozícii sme rozkročený na šírku ramien a špičky smerujú mierne od seba. Činka sa pritom môže dotýkať holení. Úchop dlaňami smerujeme na tyč širšie ako pri klasickom prevedení mŕtveho ťahu.

Úchop musí byť tak široký, aby pri úplnej extenzii trupu a paží v konečnej fáze pohybu samotná tyč prechádzala a dotýkala sa oblasti pása (približne tam, kde nosíme pracku opaska). V tomto bode, v niektorých technikách bude dochádzať k odrazu činky od trupu, preto je nacvičenie správneho úchopu nevyhnutné. 

    

Galéria

Pridaj sa k nám na facebook