Vernostné zľavy extra 3-7%

Mŕtvy ťah

Cviky | 18. 8. 2011

Hlavné zapojené svaly: Stredný chrbát, Quadriceps, Hamstring

Ďalšie zapojené svaly: Sedací sval, Trapézy

Príslušenstvo: Veľká činka

trening quadriceps

Prevedenie:  Postavte sa k veľkej činke tak, že máte nohy od seba na šírku ramien. Kľaknite si k činke tak, že pohyb nastáva len v bedrových kĺboch a kolenách. Uchopte činku nadhmatom z vonkajšej strany nôh. Z tejto východzej pozícii dvíhate záťaž tak, že sa pozeráte pred seba a chrbát máte vystretý. Celý rozsah pohybu nastáva v bedrových kĺboch a kolenách vystieraním do vzpriamenej pozície tela pričom sa sústredíte na prácu svalov nôh. Činka sa pri tomto pohybe kopíruje tvar nôh miernim dotykom a paže máte stále vystreté. Počas prevedenia viacerých opakovaní sa činka v dolnej fáze pohybu môže mierne dotýkať podlahy. Neuvoľňujte záťaž úplne! V konečnej vzpriamenej fáze pohybu môžete viac zapojiť do práce trapézové svalstvo nadvihnutím ramien. Pri dvíhaní väčších váh odporúčame používať opasok pre spevnenie oblasti pása.

Mŕtvy ťahMŕtvy ťah

 

 

Pridaj sa k nám na facebook