Vernostné zľavy extra 3-7%

Príťahy spodnej kladky v sede

Cviky | 18. 8. 2011

trening chrbat

Hlavné zapojené svaly: Latissimus (široký sval chrbtový)

Ďalšie zapojené svaly: Stredná časť chrbta, Biceps

Príslušenstvo: Dolná kladka s lavičkou

Prevedenie:  Vo východzej pozícii uchopíte spodnú kladku (V adaptér), zapriete sa nohami o plochu na to určenú a posadíte sa na lavičku. Nohy sú len mierne pokrčené a horná polovica tela je mierne predklonená. Spodnú kladku vyťahujete s adaptérom pre úzky úchop. Postupne pri samotných príťahoch sa mierne zakláňate a adaptér priťahujete smerom ku oblasti pásu. Lakte pritom smerujú za chrbát a nie do strán. V konečnej fáze pohybu sa sústreďte na sval, ktorý precvičujete a snažte sa ho dopínať. Následne záťaž povožte a pomaly spúšťajte spať pričom sa opäť mierne predkloníte. Dbajte na to, aby ste pri prevedení tohto cviku mali chrbát stále vystretý. Správne technické prevedenie odporúčame začiatočníkom nacvičiť len s minimálnou záťažou.

Príťahy spodnej kladky v sedePríťahy spodnej kladky v sede

 

 

Pridaj sa k nám na facebook