Vernostné zľavy extra 3-7%

Príťahy T činky v predklone - široký úchop

Cviky | 1. 8. 2009

trening chrbat

Hlavné zapojené svaly: Latissimus (široký sval chrbtový)

Ďalšie zapojené svaly: Biceps, Stredná časť chrbta

Príslušenstvo: T činka

Prevedenie:  Postavíte sa vzpriamene pričom veľkú činku máte položenú pred telom. Nohy máte rozkročené na šírku ramien. Činku uchopíte nadhmatom (dlane smerujú k telu) a dlane sú od seba vzdialené cca 10 cm. Činku zdvihnete pred telom pričom stojíte vzpriamene a nohy sú len mierne pokrčené v kolenách. Z východzej pozície začnete dvíhať činku smerom k brade tak, že lakte smerujú nahor až kým je činka vo výške krku pričom sa sústredíte na extenziu ramenného a trapézového svalstva. Činku rovnakým pohybom spúšťate do východzej pozície. Dbajte na to, aby ste počas prevedenia cviku mali vystretý chrbát a sústredili sa na napínanie precvičovaného svalstva.

 Príťahy T činky v predklone - široký úchopPríťahy T činky v predklone - široký úchop

Pridaj sa k nám na facebook