Vernostné zľavy extra 3-7%

Push Up – Kľuk, CrossFit

Cviky | 11. 3. 2014
trening hrudnik

 

Hlavné zapojené svaly: Prsia

Ďalšie zapojené svaly: Triceps, Ramená, Stredný chrbát

Štandard: CrossFit

Kľuk je cvik s vlastnou váhou, ktorým dokážeme precvičiť prsné svalstvo. Existuje množstvo variant no jednou z najefektívnejších je práve CrossFit verzia s pozdvihnutím dlaní od zeme počas dotiku hrude o podložku. Tým zapezpečíme výbornú kontrakciu svalu.  

 

 

 

Prevedenie: 

1, Oprieme dlane na šírku ramien na zem, pričom prsty smerujú dopredu.

2, Zodvihneme váhu tela medzi vystreté paže a špičky nôh, pričom telo je vystreté v jednej lineárnej rovine.

3, Spustíme váhu tela dole, až kým oprieme hrudník a brucho o zem / podložku. Počas toho sa kolená a stehná stále nedotýkajú podložky.

4, Následne dlane nadvihneme od zeme, aby bolo zrejmé, že v tej chvíli spočíva celá váha nášho tela len medzi špičkami a hrudníkom.

5, Dlane položíme naspäť na zem a vystieraním paží do úplnej extenzie sa vraciame do východzej pozície, z ktorej sme začínali.

Pripravené v spolupráci s:  Centrum Funkčného Tréningu 

Push Up – Kľuk, CrossFit

Push Up – Kľuk, CrossFit

Push Up – Kľuk, CrossFit

Push Up – Kľuk, CrossFit

 

 

Pridaj sa k nám na facebook