Vernostné zľavy extra 3-7%

Sed ľah – Sit Up, CrossFit

Cviky | 21. 6. 2015

trening brucho

 

Hlavné zapojené svaly: Brušné svalstvo

Ďalšie zapojené svaly: Spodný chrbát

Príslušenstvo: Podložka

Štandard: CrossFit

Základný cvik, ktorým precvičíte efektívne brušné svaly bez náradia v celom rozsahu. Pri uvedenom prevedení navyše nebudete potrebovať fixáciu chodidiel, čo Vám určite uľahčí tréning. 

 

Prevedenie:  

1, Posaďte sa do východzej pozície, oprite chodidlá pätou a špičkou ku sebe pričom kolená odtláčame od seba, čím vznikne priestor na väčší rozsah pohybu. Chrbát máte rovný a hlavu držíte v neutrálnej pozícii.

2,  Spúšťame hornú polovicu tela na podložku, vzpažíme a dotkneme sa prstami podlahy za hlavou. Odporúčame v oblasti spodného chrbta použiť podložku na to určenú, prípadne uterák.

3, Následne začneme za pomoci brušných svalov dvíhať hornú polovicu tela do sedu, kým sa nedotkneme podlahy prstami pred špičkami, prípadne samotných špičiek. Počas toho sú chodidlá a zadok stále na zemi. Pomôcť si z dolnej pozícii môžeme švihom paží, čo nám pomôže dostať sa do sedu rýchlejšie a jednoduchšie.  

 

Galéria

Pridaj sa k nám na facebook