Vernostné zľavy extra 3-7%

Skracovačky v ľahu

Cviky | 18. 8. 2011

trening brucho Hlavné zapojené svaly: Brušné svalstvo

Ďalšie zapojené svaly: Žiadne

Príslušenstvo: Podložka, Vlastná váha

Prevedenie:  Najznámejším cvikom na precvičenie brušného svalstva sú skracovačky. Jednoduchý základný cvik, pri ktorom precvičíte všetky časti brušného svalstva. ľahnite si na podložku, nohy sú od seba približne na šírku ramien a pokrčené v kolenách. Ruky si dáte za hlavu, prípadne ich prekrížte na hrudníku. Zodvihnite hlavu od podložky a dvíhajte sa cca 20 cm nad podložku pričom sa snažíte o maximálnu extenziu svalstva. V konečnej fáze ostávajú kríže opreté o podložku. Pomaly spúšťajte váhu hornej polovice tela naspäť. Po dotknutí lopatiek podložky sa opäť dvíhajte. Nedotikajte sa hlavou podložky vo východzej fáze. Optímálne precvičenie zabezpečíte tým, že brušné svalstvo počas celého cviku ostane napnuté. V prípade, že nemáte potrebnú silu na tento cvik a počas cvičenia sa Vám dvíhajú nohy z dlážky môžete ich nechať viac vystreté prípadne ich izolujte pod rebrinou, lavičkou.

Skracovačky v ľahuSkracovačky v ľahu

 

Pridaj sa k nám na facebook