Vernostné zľavy extra 3-7%

Sťahovanie hornej kladky – široký úchop

Cviky | 18. 8. 2011

trening chrbat

Hlavné zapojené svaly: Latissimus (široký sval chrbtový)

Ďalšie zapojené svaly: Biceps, Stredná časť chrbta

Príslušenstvo: Horná kladka

Prevedenie:  Pristúpite k stroju určenom pre tento cvik. Uchopíte nadhmatom (dlane smerujú od tela) široký adaptér na dvojnásobnú šírku ramien a posadíte sa. Nohy smerujú dopredu a opierajú sa hornou časťou o peny, ktoré zabraňujú nadvihovaniu počas prevedenia cviku. Začínate sťahovať hornú kladku smerom k hrudníku popred tvár. Dotknete sa jemne hornej časti hrudníka a záťaž spúšťate naspať. Stiahnutie kladky by malo trvať 3 sekundy a povolenie kladky 2-3 sekundy. Záťaž sťahujte úmyselne širokým svalstvom chrbtovým a nepoužívajte pri sťahovaní kladky vlastnú váhu. Snažte sa sústrediť na prácu svalov.

Sťahovanie hornej kladky – široký úchopSťahovanie hornej kladky – široký úchop

 

Pridaj sa k nám na facebook