Vernostné zľavy extra 3-7%

Sťahovanie hornej kladky – úzky úchop podhmatom

Cviky | 18. 8. 2011

trening chrbat

Hlavné zapojené svaly: Latissimus (široký sval chrbtový)

Ďalšie zapojené svaly: biceps, stredná časť chrbta

Príslušenstvo: Horná kladka

Prevedenie:  Pristúpite k stroju určenom pre tento cvik. Uchopíte podhmatom (dlane smerujú k telu) široký adaptér na šírku ramien a posadíte sa. Nohy smerujú dopredu a opierajú sa hornou časťou o peny, ktoré zabraňujú nadvihovaniu počas prevedenia cviku. Začínate sťahovať hornú kladku smerom k hrudníku popred tvár. Lakte smerujú popri telu za chrbát (nevykrúcame ich do strán). Dotknete sa jemne hornej časti hrudníka a záťaž spúšťate naspať. Stiahnutie kladky by malo trvať 3 sekundy a povolenie kladky 2-3 sekundy. Záťaž sťahujte úmyselne širokým svalstvom chrbtovým a nepoužívajte pri sťahovaní kladky vlastnú váhu. Snažte sa sústrediť na prácu svalov.

Sťahovanie hornej kladky – úzky úchop podhmatomSťahovanie hornej kladky – úzky úchop podhmatom

 

Pridaj sa k nám na facebook