Vernostné zľavy extra 3-7%

Strečing - predné stehno (Quadriceps)

Cviky | 5. 7. 2009

1. cvik

Kľaknite si na kolená na podložku tak, že nohy máte pri sebe a sedacím svalom sa opierate o päty chodidiel. Oprite si dlane rúk o chodidlá pričom máte paže vystreté. Začnite sa vystierať a oblasť pása tlačte pred seba. Keď začnete pociťovať napätie zotrvajte v tejto pozícii po dobu 10 sekúnd a vráťte sa do východzej pozícii. Opakujte tento strečingový cvik 2 x.

Strečing - predné stehno (Quadriceps)Strečing - predné stehno (Quadriceps)

2. cvik

Ľahnite si na chrbát na podložku. Zodvihnite nohy mierne nad zem a pokrčte pravú nohu v kolene. Ľavá noha ostáva vystretá a mierne nad zemou. Uchopte nohu obidvomi rukami pod kolenom a priťahujte ju pomaly k telu. Keď pocítite napätie zotrvajte v tejto pozícii po dobu 10 sekúnd a následne sa uvoľnite. Strečingový cvik vykonávajte striedavo na každú nohu 2 x.

Strečing - predné stehno (Quadriceps)Strečing - predné stehno (Quadriceps)

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články