Vernostné zľavy extra 3-7%

Tlaky na multiprese pred hlavou

Cviky | 16. 7. 2009

trening ramena Hlavné zapojené svaly: Ramená

Ďalšie zapojené svaly: Triceps, Trapézy

Príslušenstvo: Multipres

Prevedenie:  Posaďte sa na lavičku pod multipress (smithov stroj) tak, aby činka pri spúšťaní smerovala popred tvár. Oprite sa chrbtom o operadlo, nohy máte rozkročené na šírku ramien a telo vzpriamené. Uchopte veľkú činku širokým úchopom (širšie ako je šírka ramien). Vo východzej pozícii držíte činku nad hlavou s mierne pokrčenými rukami. Záťaž pomaly spúšťate pred hlavu pričom lakte sa ohýnajú do strán a smerujú kolmo dole. Konečná fáza pohybu nastane, keď máte veľkú činku spustenú pred hlavou a tyč vo výške krku, kedy opatrne meníte smer a pomaly činku tlačíte naspäť. Pred prevedením cviku odporúčame dobre rozcvičiť ramenné svalstvo. Začiatočníkom odporúčame použiť malú záťaž pre precvičenie správnej techniky cviku.

Tlaky na multipresse pred hlavouTlaky na multipresse pred hlavou

 

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články