Vernostné zľavy extra 3-7%

Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

Cviky | 20. 1. 2015

trening quadriceps

 

Hlavné zapojené svaly: Stehná, Sedacie svaly, Paže

Ďalšie zapojené svaly: Chrbtové svalstvo, Brušné svalstvo

Štandard: CrossFit

Výskoky na plyo box preveria dynamiku a silu nôh každého športovca. Preto je vhodné zapájať ich do prípravy prakticky každého športovca, ktorý používa ku výkonu nohy či už sa jedná o bežcov alebo silových atlétov.

Prevedenie:

1, Východzia pozícia: Postavíme sa vzpriamene, nohy na šírku ramien pred plyo box vo vzdialenosti dĺžky nášho chodidla.

2, Pripravíme sa na výskok, pokrčením kolien a miernym zatiahnutým bedrových kĺbov. Pri samotnom odraze si pomáhame švihom celých paží. Na debnu sa snažíme dopadnúť celou dĺžkou chodidiel.

3, Po stabilnom dopade na debnu sa úplne vystrieme, pričom dochádza k úplnej extenzii trupu. Následne môžeme prejsť ku ďalšiemu opakovaniu.

4, Z plyo boxu schádzame jednonož alebo znožmo, rovnako ako pri výskoku.

Náš typ: Pre rýchlejšie prevedenie väčšieho počtu opakovaní pri zoskoku z plyo boxu, strávte na zemi len nevyhnutný čas potrebný pre ďalší odraz. Medzi sériami / opakovaniami, oddychujte na plyo boxe.

 

Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

Pridaj sa k nám na facebook