Vernostné zľavy extra 3-7%

Zhyby na hrazde

Cviky | 18. 8. 2011

trening chrbat

Hlavné zapojené svaly: Latissimus (široký sval chrbtový)

Ďalšie zapojené svaly: Biceps, Stredná časť chrbta

Príslušenstvo: Hrazda

Prevedenie:  Uchopíte hrazdu širokým úchopom (nadhmatom) a zaveste sa na hrazdu. Širokým úchopom zabezpečíte lepšie zaťaženie širokého svalu chrbtového a minimalizujete pri zdvihoch zapájanie bicepsu. Je vhodné požívať rukavice alebo protišmykový grip, pretože ruky budú niesť váhu celého tela a zabránite tak šmýkaniu. Nohy vo vyše môžu ostať vystreté prípadne ich môžete ohnúť v kolenách. Pomaly sa dvíhate do výšky tváre zarovno z hrazdou kým nepociťujete úplnú kontrakciu širokého svalu chrbtového. Dole sa spúšťate pomaly až do východzej pozície. Ruky by však mali ostať mierne pokrčené a znova opakujte zdvih. Ak je záťaž vlastného tela príliš vežká môžete požiadať o dopomoc prichytením nôh, do ktorých sa môžete oprieť počas vykonávania cviku. Pokiaž je Vám záťaž vlastného tela malá môžete použiť doplnkové záťaže na špeciálnom opasku.

Zhyby na hrazdeZhyby na hrazde

 

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články