Vernostné zľavy extra 3-7%

Ako si nesplniť novoročné predsavzatia

Aktuality | 1. 1. 2015
Ako si nesplniť novoročné predsavzatia

Novoročné predsavzatia sú skvelou príležitosťou kedy môžeme niečo vo svojom živote zmeniť. Zbaviť sa zlozvyku, faktúr, nadváhy, naopak získať viac zdravia, peňazí, priateľov, svalov atď…

Nie každému sa to však podarí. Niekedy (vždy) je úspech priramo úmerný nášmu chceniu a odhodlaniu. Pre tých, ktorí to nemyslia naozaj vážne a novoročné predsavzatie si vymysleli 2 min. pred výstrelom zátky zo šampanského ako nerozvážnu odpoveď na otázku “Čo by si chcel zmeniť?” tu máme návod, ako to úplne pokaziť.

 

Musíte si určiť absolutne nereálny cieľ

Keď nereálny, tak nereálny. Ak potrebuješ schudnúť napríklad 10 kg, snaž sa schudnúť aspoň 15-20 kg. Dobrý výsledok nesplnenia cieľa určite umocníš rovnako nereálnym časovým plánom, ktorý si na to dáš. Reálne a udržateľne je takú hmotnosť možné stratiť tak za 4-5 mesiacov. Tebe sa to musí nepodariť aj za mesiac. Veď v Hollywoode to ide aj za takýto čas a čítal si o tom niekde v novinách alebo na FB. Čiže za mesiac to musí byť dole!

Ak je tvoj prípad práve priberanie hmoty, sily a objemu platí pre teba to isté. Nereálny cieľ 5-10 kg/mes. je základ. Ako správny predajca ti určite odporučím čo najviac produktov pre splnenie cieľa s odporúčaním, že kvalitný gainer a kreatín komplex vôbec nie je dosť. Radi ti pridáme ku tomu aspoň ďalších 5 produktov, aby si mal pocit kúpenia vlastných výsledkov a nemusel sa tak sám snažiť vniesť svetlo a poznanie do vlastného jedálnička a tréningu. A koniec koncov, aby si sa mal po tvojom vlastnom zlyhaní na čo vyhovoriť.

Rovnými nohami do tréningu

Ak si cvičil naposledy v minulom ročnom období, najdôležitešie je hneď prvú tréningovú jednotku odpáliť ako ohňostroj o polnoci. Na maximum! Či už je to kardio alebo silový tréning s maximálnou váhou, ktorá mimochodom spôsobí neopísatľnú svalovú horúčku a tvoju nefunkčnosť minimálne ďaľší týždeň. Je dôležité nezabudnúť na žiadnu svalovú partiu a vyskúšať maximálky na prvom tréningu.

Kardio tréning je už o inom, ak je tvoj nereálny cieľ chudnúť, príliš vysoká tepová frekvencia zabezpečí, že vystrieľaš všetok glykogén počas prvých 20 min a môžeš sa tešiť na poriadnu krízu na bežeckom páse, ktorá navyše zabezpečí, že tuk ostane na tvojom brušku úplne nedotknutý. Skvelo demotivujúce. Tvoj nesplnený cieľ tak bude opäť o niečo bližšie ;-) .

Výživa

Výživa, kvalita potravín a zdravé zdroje makronutrientov, v čo najprirodzenejšej forme nie sú pre teba. Veď načo, keď po sviatkoch nám ostala prázdna chladnička a dovolenkové obdobie vykryješ aj polotovarmi a donáškovou službou. Veď sú prázdniny! Správne zaťaženie a nafúknutie tráviacej sústavy počas celého dňa a tréningu ti určite znechutí splnenie tvojho cieľa.

Kľúčové je v žiadnom prípade, ani orientačne nepočítať kalorický príjem, či už sa snažíš zbaviť kilogramov alebo ich dostať spolu so svalovou hmotou na seba, čo najviac. Je to príliš poctatný krok na to, aby si sa náhodou nedostal príliš ďaleko. Ešte jedna dôležitá rada ako sabotovať kalorický príjem, čo najzákernejšie. Pamätaj, ak ťa pri podvádzaní a žraní sladkostí nikto nevidí, nepočítajú sa do celkového kalorické príjmu toho dňa!

Toto je Biblia sabotérov. Garantujem ti, že všetky tieto kroky ti zabezpečia, úplné zlyhanie a zbytočné vynaloženie snahy, už počas prvých dní a ak sa dostaneš ďalej, tak počas prvých týždňov určite.

 

Ak to myslíš so sebou Vážne a si odhodlaný urobiť zmenu, prispôsobiť stravu, tréningový plán a myslenie, nič nezastavý tvoj úspech.


Autor: Martin Danko

Pridaj sa k nám na facebook