Vernostné zľavy extra 3-7%

Hrudník (14)

  • Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Cviky | 10. 9. 2014
    Angličák je jeden z mála cvikov ktorý do pohybu zapája prakticky všetky veľké svalové skupiny. Ďalším veľmi dôležitým efektom je zaťaženie celého kardiovaskulárneho systému práve zapojením hornej a dolnej polovice tela.
  • Push Up – Kľuk, CrossFit

    Push Up – Kľuk, CrossFit

    Cviky | 11. 3. 2014
    Kľuk je cvik s vlastnou váhou, ktorým dokážeme precvičiť prsné svalstvo. Existuje množstvo variant no jednou z najefektívnejších je práve CrossFit verzia s pozdvihnutím dlaní od zeme počas dotiku hrude o podložku.
  • Motýlik

    Motýlik

    Cviky | 18. 8. 2011
    Posadíte sa na špecializovaný stroj pre tento cvik. Pozeráte sa pred seba, nohy sú mierne rozkročené. Uchopíte do rúk kladky pričom medzi rukou a telom zvierate približne pravý uhol.
  • Sťahovanie protismerných kladiek

    Sťahovanie protismerných kladiek

    Cviky | 18. 8. 2011
    Uchopíte protismerné kladky a postavíte sa s roztiahnutými rukami uprostred. Urobte jeden krok vpred.
  • Tlaky na multiprese

    Tlaky na multiprese

    Cviky | 18. 8. 2011
    Ľahnete si na lavičku pod multipresom a uchopte činku vo vodiacich tyčiach o niečo širšie ako je šírka ramien.
  • Tlaky na multiprese, šikmá lavička

    Tlaky na multiprese, šikmá lavička

    Cviky | 18. 8. 2011
    Ľahnete si na lavičku pod multipresom a uchopte činku vo vodiacich tyčiach o niečo širšie ako je šírka ramien.
  • Tlaky jednoručiek na negatívne naklonenej lavičke

    Tlaky jednoručiek na negatívne naklonenej lavičke

    Cviky | 19. 11. 2009
    Sadnite si na negatívne naklonenú lavičku a zafixujte si nohy. Uchopte jednoručné činky po stranách, zodvihnite ich a oprite o kolená.
  • Bench press

    Bench press

    Cviky | 30. 7. 2009
    Uchopíte veľkú činku zo stojanu o niečo širšie ako je šírka ramien. Vo východzej pozícii je činka priamo nad hrudníkom a ruky sú vystreté.
  • Bench press na šikmej lavičke

    Bench press na šikmej lavičke

    Cviky | 29. 7. 2009
    Sadnite si na naklonenú lavičku s rozkročenými nohami kvôli stabilite. Uchopíte veľkú činku nadhmatom o ničo širšie ako je šírka ramien.
  • Tlaky na stroji v sede

    Tlaky na stroji v sede

    Cviky | 23. 7. 2009
    Posaďte sa vzpriamene na stroj a oprite sa o operadlo. Uchopte rúčky nadhmatom v mieste na to určenom. Nadvihnite záťaž miernym vystretím rúk.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP