Vernostné zľavy extra 3-7%

Najčítanejšie

  • Mŕtvy ťah

    Mŕtvy ťah

    Cviky | 18. 8. 2011
    Postavte sa k veľkej činke tak, že máte nohy od seba na šírku ramien. Kľaknite si k činke tak, že pohyb nastáva len v bedrových kĺboch a kolenách.
  • Upažovanie v stoji s jednoručkami

    Upažovanie v stoji s jednoručkami

    Cviky | 18. 8. 2011
    Stojíte vzpriamene a pozeráte sa pred seba. Vo východzej pozícii držíte činky pred telom a ruky sú v lakťoch mierne ohnuté.
  • Zhyby na hrazde

    Zhyby na hrazde

    Cviky | 18. 8. 2011
    Zavesíte sa na hrazdu so širokým úchopom. Týmto úchopom zabezpečíte lepšie zaťaženie širokého svalu chrbtového a minimalizujete pri zdvihoch zapájanie bicepsu.
  • Sisi drepy

    Sisi drepy

    Stehná | 20. 8. 2011
    Sisi drepy skvele izolujú prednú časť stehien (quadriceps). Tento cvik odporúčame zapojiť na koniec tréningu nôh kedy nebudete na prevedenie tohto cviku potrebovať takmer žiadnu záťaž a perfektne prekrvíte predné stehná.
  • Príťahy spodnej kladky v sede

    Príťahy spodnej kladky v sede

    Cviky | 18. 8. 2011
    Vo východzej pozícii uchopíte spodnú kladku (V adaptér), zapriete sa nohami o plochu na to určenú a posadíte sa na lavičku.
  • Hyperextenzia

    Hyperextenzia

    Cviky | 18. 8. 2011
    Posilňovanie na hyperextenznej lavičke nie je náročné. Väčšinou nájdete vo svojom fitnescentre lavičky zo 45 stupňovým sklonom.
  • Strečing - brucho

    Strečing - brucho

    Cviky | 5. 7. 2009
    Postavte sa vzpriamene s nohami rozkročenými na šírku ramien. Ľavú ruku oprite v bok a pravú ruku si oprite o hlavu v oblasti spánku tak, že dlaň smeruje nahor.
  • Sťahovanie hornej kladky – úzky úchop podhmatom

    Sťahovanie hornej kladky – úzky úchop podhmatom

    Cviky | 18. 8. 2011
    Pristúpite k stroju určenom pre tento cvik. Uchopíte podhmatom (dlane smerujú k telu) široký adaptér na šírku ramien a posadíte sa.
  • Pull Up – Dynamické Zhyby, CrossFit

    Pull Up – Dynamické Zhyby, CrossFit

    Cviky | 16. 3. 2014
    Špecifická technika prevedenia zhybov za účelom vykonania väčšieho počtu opakovaní ako pri striktných zhyboch zapojením ďalších svalových skupín a kippingu.
  • Zhyby na bradlách

    Zhyby na bradlách

    Cviky | 16. 7. 2009
    Uchopíte bradlá a preneste váhu celého tela na vystreté ruky. Z východzej pozície sa spúšťate pomaly dole pričom ohýnate ruky v lakti smerom za chrbát.