Vernostné zľavy extra 3-7%

Najčítanejšie

  • Mŕtvy ťah

    Mŕtvy ťah

    Cviky | 18. 8. 2011
    Postavte sa k veľkej činke tak, že máte nohy od seba na šírku ramien. Kľaknite si k činke tak, že pohyb nastáva len v bedrových kĺboch a kolenách.
  • Sisi drepy

    Sisi drepy

    Stehná | 20. 8. 2011
    Sisi drepy skvele izolujú prednú časť stehien (quadriceps). Tento cvik odporúčame zapojiť na koniec tréningu nôh kedy nebudete na prevedenie tohto cviku potrebovať takmer žiadnu záťaž a perfektne prekrvíte predné stehná.
  • Drep s rozkročenými nohami

    Drep s rozkročenými nohami

    Cviky | 8. 12. 2013
    Postavíte sa vzpriamene o niečo širšie ako je šírka ramien. Špičky chodidiel smerujú do von a päty ku sebe. Vo východzej pozícii stojíte vzpriamene a pozeráte pred seba.
  • Výpady s jednoručkami

    Výpady s jednoručkami

    Cviky | 18. 8. 2011
    Vo východzej pozícii stojíte vzpriamený s jednoručnými činkami v rukách pri tele. Činky, ktoré držíte v rukách nie sú určené pre pohyb , majú len za úlohu zvýšiť Vašu telesnú hmotnosť a tým viac zaťažiť svalstvo pri vykonávaní cviku.
  • Drepy na multiprese

    Drepy na multiprese

    Cviky | 18. 8. 2011
    Základný cvik vhodný nie len pre ženy a začiatočníkov určený na precvičenie celého svalstva nôh.
  • Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Cviky | 25. 3. 2014
    Mŕtvy ťah je komplexný základný cvik na precvičenie celého tela pričom do pohybu zapájame všetky hlavné svalové skupiny.
  • Tlaky nohami (leg press)

    Tlaky nohami (leg press)

    Cviky | 18. 8. 2011
    Sadnite si na stroj a oprite sa nohami o plochu na to určenú. Chodidlá sú od seba vzdialené na šírku ramien. Chrbát je opretý celou plochou o podložku.
  • Predné drepy na multiprese

    Predné drepy na multiprese

    Cviky | 19. 8. 2011
    Postavte sa tak aby ste mali činku pred sebou v oblasti hrudníka. Prekrížte ruky, uchopte tyč pred sebou a oprite si záťaž o ramená.
  • Drep - Air Squat, CrossFit

    Drep - Air Squat, CrossFit

    Cviky | 22. 7. 2014
    Drep s vlastnou váhou je základný cvik, ktorý určuje dráhu pohybu tela s vlastnou váhou najefektívnejším spôsobom zapojeným svalov nôh, pričom správna technika chráni chrbát pred zranením.
  • Drepy s veľkou činkou

    Drepy s veľkou činkou

    Cviky | 7. 7. 2009
    Uchopíte veľkú činku zo stojana tak, že ju máte položenú na ramenách a trapézoch a po stranách ju držíte rukami.