Vernostné zľavy extra 3-7%

Stehná (21)

  • Trh Silou - Snatch, Vzpieranie

    Trh Silou - Snatch, Vzpieranie

    Cviky | 7. 1. 2016
    Trh silou alebo Snatch, je cvik s pokročilou vzpieračskou technikou a je veľmi dôležité mať zvládnuté cviky ako mŕtvy ťah s trhovým úchopom a drep vo vspažení.
  • Premiestnenie silou - Clean

    Premiestnenie silou - Clean

    Cviky | 4. 11. 2015
    Tento cvik je náročný na správne technické prevedenie a začiatočníkom odporúčame správnu techniku nacvičovať s minimálnou záťažou, najlepšie s prázdnou oskou.
  • Drep vo vspažení - Overhead squat

    Drep vo vspažení - Overhead squat

    Cviky | 26. 7. 2015
    Tento cvik je veľmi náročný na správne technické prevedenie a začiatočníkom odporúčame správnu techniku nacvičovať s minimálnou záťažou, najlepšie s prázdnou oskou. Pred samotným tréningom sa vždy dobre rozcvičte.
  • Mŕtvy ťah, trhový úchop - Deadlift snatch grip

    Mŕtvy ťah, trhový úchop - Deadlift snatch grip

    Cviky | 28. 5. 2015
    Mŕtvy ťah sme si už ukazovali v základnej variante jeho prevedenia. Variant so širokým úchopom je základom viacerých viackĺbových vzpieračských techník a preto je jeho správne prevedenie veľmi dôležité.
  • Čelný Drep – Front Squat

    Čelný Drep – Front Squat

    Cviky | 5. 5. 2015
    Čelný drep je variant drepov s prenesením záťaže na quadriceps držaním činky pred telom na ramenách pred hlavou. Takto vykonávaný drep môže byť súčasťou komplexných cvikov ako premiestnenie silou.
  • Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

    Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

    Cviky | 20. 1. 2015
    Výskoky na plyo box preveria dynamiku a silu nôh každého športovca. Preto je vhodné zapájať ich do prípravy prakticky každého športovca, ktorý používa ku výkonu nohy či už sa jedná o bežcov alebo silových atlétov.
  • Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Angličák - Burpee Transfer, CrossFit

    Cviky | 10. 9. 2014
    Angličák je jeden z mála cvikov ktorý do pohybu zapája prakticky všetky veľké svalové skupiny. Ďalším veľmi dôležitým efektom je zaťaženie celého kardiovaskulárneho systému práve zapojením hornej a dolnej polovice tela.
  • Drep - Air Squat, CrossFit

    Drep - Air Squat, CrossFit

    Cviky | 22. 7. 2014
    Drep s vlastnou váhou je základný cvik, ktorý určuje dráhu pohybu tela s vlastnou váhou najefektívnejším spôsobom zapojeným svalov nôh, pričom správna technika chráni chrbát pred zranením.
  • Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Cviky | 25. 3. 2014
    Mŕtvy ťah je komplexný základný cvik na precvičenie celého tela pričom do pohybu zapájame všetky hlavné svalové skupiny.
  • Drep s rozkročenými nohami

    Drep s rozkročenými nohami

    Cviky | 8. 12. 2013
    Postavíte sa vzpriamene o niečo širšie ako je šírka ramien. Špičky chodidiel smerujú do von a päty ku sebe. Vo východzej pozícii stojíte vzpriamene a pozeráte pred seba.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP