Vernostné zľavy extra 3-7%

Sisi drepy

Stehná | 20. 8. 2011

trening quadriceps Hlavné zapojené svaly: Quadriceps

Ďalšie zapojené svaly: Zadok

Príslušenstvo: Vlastná váha, Kotúče

Prevedenie:   Sisi drepy skvele izolujú prednú časť stehien (quadriceps). Tento cvik odporúčame zapojiť na koniec tréningu nôh, kedy nebudete na prevedenie tohto cviku potrebovať takmer žiadnu záťaž a perfektne prekrvíte predné stehná.  Počas prevedenia cviku odporúčame pridržiavať sa jednou rukou rebriny, stroja, multipresu alebo steny pre lepšiu stabilitu. Ako dodatočnú záťaž si môžete vziať druhou rukou kotúč alebo činku.  Pohyb vykonávate v kolenách a členkoch, poloha stehien a trupu ostáva v jednej línii a v bedrových kĺboch nedochádza k pohybu.  Vo východzej pozícii cviku stojíte na špičkách a pridržujete sa opory (na fotografiách multipres).  Drep vykonávate do mierneho záklonu a preto sa potrebujete držať. Konečná fáza pohybu nastane keď napätie v quadricepsoch dosiahne maximum a predkolenie zo stehnom zviera uhol cca 80 stupňov, následne sa dvíhate naspäť.

sisi drepysisi drepy

 

Pridaj sa k nám na facebook

Novinky

Najčítanejšie

Súvisiace články