Vernostné zľavy extra 3-7%

Strečing (13)

  • Pripravte svoje svaly na najlepší výkon

    Pripravte svoje svaly na najlepší výkon

    Tréning | 22. 1. 2015
    Šanca použitia masážneho rolleru je zaužívaná maximálne po športovom výkone. Hoci penové valce sú používané na uvoľnenie svalov po výkone, výskum ukázal, že masírovať svalstvo týmto spôsobom pred výkonom má tiež významný vplyv na jeho funkčnosť.
  • Strečing - triceps

    Strečing - triceps

    Cviky | 5. 7. 2009
    Sadnite si vzpriamene na lavičku. Uchopte pravou rukou lakeť ľavej ruky pred telom a snažte sa ľavú ruku natiahnuť.
  • Strečing - brucho

    Strečing - brucho

    Cviky | 5. 7. 2009
    Postavte sa vzpriamene s nohami rozkročenými na šírku ramien. Ľavú ruku oprite v bok a pravú ruku si oprite o hlavu v oblasti spánku tak, že dlaň smeruje nahor.
  • Strečing - široký sval chrbtový (Latissimus)

    Strečing - široký sval chrbtový (Latissimus)

    Cviky | 5. 7. 2009
    Posaďte sa na podložku. Vystrite ľavú nohu pred seba a chodidlo pravej nohy oprite o koleno z vnútornej strany ľavej nohy.
  • Strečing - chrbát

    Strečing - chrbát

    Cviky | 5. 7. 2009
    Stojíte vzpriamene, nohy máte rozkročené na šírku ramien a ruky uvoľnené pri tele. Otáčajte sa do strany kým nepocítite napätie a v konečnej pozícii zotrváte po dobu 5 sekúnd.
  • Strečing - spodný chrbát

    Strečing - spodný chrbát

    Cviky | 5. 7. 2009
    Ľahnite si na podložku tak, že nohy máte pri sebe a pokrčené v kolenách. Chyťte rukami nohy pod kolenom v oblasti Hamstringov a priťahujte nohy smerom k bruchu.
  • Strečing - predné stehno (Quadriceps)

    Strečing - predné stehno (Quadriceps)

    Cviky | 5. 7. 2009
    Kľaknite si na kolená na podložku tak, že nohy máte pri sebe a sedacím svalom sa opierate o päty chodidiel.
  • Strečing - zadné stehno (Hamstring)

    Strečing - zadné stehno (Hamstring)

    Cviky | 5. 7. 2009
    Posaďte sa na podložku. Nohy pokrčte mierne v kolenách pričom špičky chodidiel smerujú hore a podlahy sa dotýkate pätami.
  • Strečing - lýtka

    Strečing - lýtka

    Cviky | 5. 7. 2009
    Postavte sa vzpriamene pred aeróbny schodík. Vyložte jednu z nôh na schodík tak, že sa chodidlo opiera pätou a špička smeruje nahor.
  • Strečing - ramená

    Strečing - ramená

    Cviky | 4. 7. 2009
    Stojíte vzpriamene, paže pokrčíte v lakťoch a prstami sa dotknete ramien. Ramenný sval naťahujete tak, že ruky dvíhate vyššie z východzej pozícii pričom ho napínate.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP