Vernostné zľavy extra 3-7%

Vytrvalosť (13)

  • Silový tréning pre ekonomiku behu

    Silový tréning pre ekonomiku behu

    Tréning | 13. 3. 2016
    Prehľad z výskumu, ktorý potvrdil, že silový tréning podporuje ekonomiku bežca za určitých podmienok.
  • Budovať svaly na bežeckom páse?

    Budovať svaly na bežeckom páse?

    Tréning | 28. 10. 2014
    Nedávna štúdia skupinkou vedcov a dobrovoľníkov na Ball State University v Indiane tvrdí, že významná svalová hypertrofia môže byť dosiahnutá aeróbnym cvičením.
  • Beh v chladnom prostredí

    Beh v chladnom prostredí

    Tréning | 2. 11. 2013
    Beh už dnes patrí k celoročným športom. Koniec koncov, prečo aj nie. Kvalitná bežecká obuv a oblečenie umožnia nevzdať sa tohto potešenia ani v studenom a vlhkom počasí.
  • CrossFit Trénig – 5 tréningových metód

    CrossFit Trénig – 5 tréningových metód

    Tréning | 26. 8. 2013
    Môžete ho milovať alebo nenávidieť. CrossFit si už však našiel svoje miesto vo svete fitness. Nie ste si ešte istý, čo si o tom myslieť? Kým sa rozhodnete, vyskúšajte jedno z nasledovných cvičení.
  • Tréningová metóda Tabata

    Tréningová metóda Tabata

    Tréning | 26. 6. 2013
    Už som toho počul dosť veľa o tréningovej metóde Tabata. Čo to vlastne je a kto mohol by som to použiť vo svojom tréningu?
  • Kardio tréning pre rozličné ciele

    Kardio tréning pre rozličné ciele

    Tréning | 13. 5. 2013
    V jeden deň máte naplánované chrbtové svaly a bicepsy, v druhý deň sa venujete hrudníku a tricepsom a v nasledujúcom tréningu dolným končatinám a ramenám. Možno ste sa v tomto úvode našli, ale nemáte pocit, že vo vašom rozvrhu niečo chýba?
  • Behom k štíhlej postave

    Behom k štíhlej postave

    Tréning | 17. 4. 2013
    S hudbou alebo bez nej, sám, vo dvojici alebo v skupine, ráno, večer, maratón, krátke trate, v prírode alebo na bežeckej dráhe, možností je veľmi veľa.
  • Ako správne vykonávať kardio?

    Ako správne vykonávať kardio?

    Tréning | 5. 4. 2013
    Vlastná skúsenosť a pozorovanie cvičencov, najmä cvičenkyň pri kardio tréningu nás priviedla k napísaniu tohto článku a najmä k poskytnutiu rady a odporúčania tým, ktorí nevedia, nerozumejú, resp. laxne pristupujú k svojmu výkonu.
  • Plávanie proti svalovej horúčke

    Plávanie proti svalovej horúčke

    Tréning | 16. 3. 2013
    Vysoká intenzita cvičenia však často vedie k svalovým bolestiam a nepríjemným pocitom nielen bezprostredne po tréningoch, ale predovšetkým v nasledujúcich dňoch.
  • Zlepšite výskok

    Zlepšite výskok

    Tréning | 13. 3. 2013
    Ak chcete skákať vyššie, musíte rozvíjať aj výbušnú silu dolných končatín. Nasledujúce prevedenia pridajte do svojho tréningu nôh alebo ich používajte ako samostatný tréningový program na príslušné partie.

Podkategórie

E-SHOP TIP