Vernostné zľavy extra 3-7%

Výživa (125)

  • Pravda o alkohole, strate tuku a nárastu svalovej hmoty 2, časť

    Pravda o alkohole, strate tuku a nárastu svalovej hmoty 2, časť

    Výživa | 18. 5. 2014
    Zjednodušene povedané, nutričné stratégie, ktoré som tu načrtol, sústreďujú svoju pozornosť na procesy, u ktorých je najmenej pravdepodobné, že spôsobia čistú syntézu tukov.
  • Pravda o alkohole, strate tuku a nárastu svalovej hmoty 1, časť

    Pravda o alkohole, strate tuku a nárastu svalovej hmoty 1, časť

    Výživa | 1. 5. 2014
    V poslednej dobe sa stretávam s množstvom otázok ohľadne alkoholu a jeho vplyvu na odbúravanie svalovej hmoty. Frekvencia tohto druhu otázok graduje s príchodom leta.
  • Zlepšite svoj spánok pre lepší výkon

    Zlepšite svoj spánok pre lepší výkon

    Aktuality | 30. 3. 2014
    Darí sa vám spať odporúčaných 6 až 8 hodín každú noc? Je dosť pravdepodobné, že odpoveď je nie. Spánok má veľký vplyv práve na to ako vyzeráte, cítite a trénujete.
  • Jedzte častejšie a chudnite

    Jedzte častejšie a chudnite

    Výživa | 19. 3. 2014
    Ľudia s nepravidelným stravovaním majú väčšie sklony priberať tuk a majú nadváhu. Namiesto toho, aby ste držali hladovky a riadili sa nezmyselnými diétami, ktoré nepokryjú ani tie najzákladnejšie potreby organizmu, jedzte aspoň päť primeraných porcii každý deň a chudnite.
  • 7 najhorších jedál, ktoré by ste nemali raňajkovať

    7 najhorších jedál, ktoré by ste nemali raňajkovať

    Výživa | 8. 3. 2014
    Viete dobre, že konzumácia raňajok je dôležitá. Vedeli ste však, že vaše ranné rozhodnutie pri výbere raňajok môže určiť ako sa budete cítiť počas celého dňa?
  • Ako zmierniť bolesti kĺbov ?

    Ako zmierniť bolesti kĺbov ?

    Výživa | 24. 2. 2014
    Ste ubolení z pravidelných tréningov v posilňovni? Ako často sa vám stalo, že ste chceli pri drepe zo seba vydať maximum, ale bolestivé kolená zredukovali váš tréning?
  • Čo je to Beta-Alanin ?

    Čo je to Beta-Alanin ?

    Výživa | 15. 2. 2014
    Beta-Alanín je aminokyselina napomáhajúca udržiavať ostatné aminokyseliny vo svaloch. Medzi tieto aminokyseliny patrí hlavne karnozín, ktorého množstvo vo svaloch priamo súvisí s množstvom Beta-Alanínu v organizme.
  • Aminokyseliny vhodné pred tréningom

    Aminokyseliny vhodné pred tréningom

    Výživa | 2. 2. 2014
    Ako pravidelní návštevníci posilňovní určite viete, že naše telo používa k tvorbe svalových bielkovín aminokyseliny, z ktorých svaly následne rastú.
  • Šesť jedál denne

    Šesť jedál denne

    Výživa | 29. 10. 2013
    Pravidlo “šesť jedál denne” udrží váš žalúdok menším, zlepší absorbciu väčšieho množstva vody, vlákniny, ovocia a zeleniny.
  • Dobré a lepšie potraviny

    Dobré a lepšie potraviny

    Výživa | 8. 8. 2013
    Viete, aké potraviny si vybrať na podporu rastu svalovej hmoty alebo pri snahe zbaviť sa prebytočného tuku? Pozrite sa bližšie na nasledujúce riadky a overte si, ako ste zorientovaní v športovej výžive.

Podkategórie

E-SHOP TIP