Vernostné zľavy extra 3-7%

V prípade, že v diéte poľavíte

Výživa | 19. 10. 2015

V prípade, že v diéte poľavíte Dôsledne a striktne nasledovať vašu diétu môže mať za následok obmedzenia svalových prírastkov.   Stále podvádzanie diéty má zas za následok  obmedzenie budovania svalovej hmoty bez zbytočných prírastkov tukových zásob a ostať tak štíhly. Ak zaradíte jedno až dve „Cheat“ jedlá počas týždňa, zvýši to Vašu schopnosť rásť a pritom ostať štíhly, za podmienok, že viete kedy si to môžete dovoliť.

 

Malé podvádzanie zlepšuje sústredenie a dodá energiu

Načasujte si preto svoje obľúbené jedlo deň pred ťažkým tréningom. Vtedy totiž spotrebujete podstatne viac sacharidov, kalórií a tukov, navyše zlepší vašu výkonnosť a energiu. Množstvo kulturistov zaraďuje takéto jedlo do jedálnička práve 2x týždenne, pričom diétu nasledujú naďalej.

 

Podvádzanie pomáha obnoviť zásoby glykogénu

Počas striktnej diéty, Vaše telo má problém dopĺňať glykogén ktorý spálite počas tréningu. To znamená, že nabudúce budete mať k dispozícii menej dostupnej energie. Predídete tomu tak, že skonzumujete rýchle sacharidy ihneď po tréningu. Alebo veľké obľúbené „nezdravé“ jedlo tiež parádne doplní hladinu tejto zásoby J .

Podvádzanie rozbehne metabolizmus

Jedným z dôvodov kedy prestanete účinne spaľovať podkožný tuk počas diéty, môže byť rýchlosť metabolizmu (počet prirodzene spálených kalórií použitých na udržanie funkcií organizmu).  Jedlo ktoré sa vymyká diétnemu nízkokalorickému štandardu preto môže nakopnúť nie len váš mozog a svaly ale aj samotný metabolizmus čo má za následok metabolizovanie tukových zásob vo väčšej miere.  Po intenzívnom tréningu, naše telo vynakladá najviac kalórií práve na samotné trávenie.

Nezabudnite však, že stačí 2x týždenne!

 

Fotografia: facebook.com

Pridaj sa k nám na facebook