Vernostné zľavy extra 3-7%

Zadok (12)

  • Premiestnenie silou - Clean

    Premiestnenie silou - Clean

    Cviky | 4. 11. 2015
    Tento cvik je náročný na správne technické prevedenie a začiatočníkom odporúčame správnu techniku nacvičovať s minimálnou záťažou, najlepšie s prázdnou oskou.
  • Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

    Výskoky na Plyo Box - Box Jump, CrossFit

    Cviky | 20. 1. 2015
    Výskoky na plyo box preveria dynamiku a silu nôh každého športovca. Preto je vhodné zapájať ich do prípravy prakticky každého športovca, ktorý používa ku výkonu nohy či už sa jedná o bežcov alebo silových atlétov.
  • Drep - Air Squat, CrossFit

    Drep - Air Squat, CrossFit

    Cviky | 22. 7. 2014
    Drep s vlastnou váhou je základný cvik, ktorý určuje dráhu pohybu tela s vlastnou váhou najefektívnejším spôsobom zapojeným svalov nôh, pričom správna technika chráni chrbát pred zranením.
  • Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Deadlift - Mŕtvy Ťah, CrossFit

    Cviky | 25. 3. 2014
    Mŕtvy ťah je komplexný základný cvik na precvičenie celého tela pričom do pohybu zapájame všetky hlavné svalové skupiny.
  • Drep s rozkročenými nohami

    Drep s rozkročenými nohami

    Cviky | 8. 12. 2013
    Postavíte sa vzpriamene o niečo širšie ako je šírka ramien. Špičky chodidiel smerujú do von a päty ku sebe. Vo východzej pozícii stojíte vzpriamene a pozeráte pred seba.
  • Predné drepy na multiprese

    Predné drepy na multiprese

    Cviky | 19. 8. 2011
    Postavte sa tak aby ste mali činku pred sebou v oblasti hrudníka. Prekrížte ruky, uchopte tyč pred sebou a oprite si záťaž o ramená.
  • Drepy na multiprese

    Drepy na multiprese

    Cviky | 18. 8. 2011
    Základný cvik vhodný nie len pre ženy a začiatočníkov určený na precvičenie celého svalstva nôh.
  • Výpady s jednoručkami

    Výpady s jednoručkami

    Cviky | 18. 8. 2011
    Vo východzej pozícii stojíte vzpriamený s jednoručnými činkami v rukách pri tele. Činky, ktoré držíte v rukách nie sú určené pre pohyb , majú len za úlohu zvýšiť Vašu telesnú hmotnosť a tým viac zaťažiť svalstvo pri vykonávaní cviku.
  • Zakopávanie v stoji na stroji

    Zakopávanie v stoji na stroji

    Cviky | 18. 8. 2011
    Jedná sa o špecifický cvik, ktorý sa vykonáva v stoji zanožovaním. Nadstavte si parametre stroja na Vašu výšku tak, aby ste sa opierali bruchom v oblasti pása o plochu na to učenú.
  • Výpady s veľkou činkou

    Výpady s veľkou činkou

    Cviky | 1. 8. 2009
    Uchopíte veľkú činku zo stojana tak, že ju máte položenú na ramenách a trapézoch a po stranách ju držíte rukami.

Najčítanejšie

Novinky

Podkategórie

E-SHOP TIP